Poznaj historie klientów, którzy nam zaufali

Filtruj:

    • Wsparcie w oprawie multimedialnej

    Art Encounters Biennial: „My Rhino is not a Myth”

    Piąta odsłona Biennale Art Encounters w Timișoarze (Rumunia), zatytułowana "Mój nosorożec nie jest mitem," bada przecięcie sztuki, nauki i fikcji. Inspiracją dla niej jest drzeworyt Albrechta Dürera z 1515 roku przedstawiający nosorożca, którego artysta nigdy nie widział. Biennale zagłębia się w tematy wyobraźni, historii geopolitycznej oraz złożonych powiązań między sztuką a nauką, proponując nowe sposoby postrzegania rzeczywistości w obliczu przemian środowiskowych i społecznych. Tytuł nawiązuje również do sztuki Eugène’a Ionesco "Nosorożec," poruszając tematy konformizmu i oporu.

    Dowiedz się więcej
    • Wsparcie w oprawie multimedialnej

    Izba Pamięci – Krzysztof Wodiczko “Głosy Pamięci”

    Eidotech Polska odegrało kluczową rolę w kompleksowej realizacji wystawy stałej w Izbie Pamięci przy Cmentarzu Powstańców Warszawy. Firma była odpowiedzialna za cały proces, począwszy od planowania, poprzez dobór odpowiedniego sprzętu, aż po finalną realizację projektu “Głosy Pamięci” Krzysztofa Wodiczki.

    Dowiedz się więcej
    • Wsparcie w oprawie multimedialnej

    William Kentridge – I am not me, the horse is not mine

    Wystawa “William Kentridge – I am not me, the horse is not mine” to imponująca, ośmiokanałowa instalacja wideo autorstwa południowoafrykańskiego artysty Williama Kentridge’a, wymagająca zaawansowanego podejścia technicznego. Projekt realizowany w przestrzeni Galerii Arsenał wiązał się z wyjątkowymi wyzwaniami wynikającymi z ograniczeń architektonicznych – stosunkowo małej powierzchni sali wystawienniczej oraz nisko zawieszonego sufitu.

    Dowiedz się więcej

Dowiedz się więcej

  • Wsparcie w oprawie multimedialnej

Andrea Fraser – Sztuka Musi Wisieć

W marcu 2025 roku w Zachęcie – Narodowej Galerii Sztuki otwarto wystawę „Andrea Fraser. Sztuka musi wisieć”, prezentującą przekrojowy wybór prac jednej z najważniejszych postaci współczesnej krytyki instytucjonalnej.

Dowiedz się więcej

  • Wsparcie w oprawie multimedialnej

Agnieszka Mastalerz – Nodes

Sercem instalacji Nodes Agnieszki Mastalerz, którą zaprezentowała warszawska Galeria XX1 (Mazowiecki Instytut Kultury) w ramach wystawy Uwikłanie / Entanglement, jest film ukazujący historię relacji człowieka ze storczykami. Od magicznych rytuałów miłosnych po współczesny przemysł orchidei wart 230 milionów dolarów – artystka pokazuje, jak wzajemne uzależnienie może przybierać różne formy w sytuacjach intymnych i na masową skalę. 

Dowiedz się więcej

  • Wsparcie w oprawie multimedialnej

Nan Goldin – The Ballad of Sexual Dependency.

W ramach wystawy zbiorowej BOHEMIA: History of an Idea, 1950–2000 w Kunsthalle Praha zaprezentowano jedną z najsłynniejszych prac Nan Goldin, The Ballad of Sexual Dependency. To dzieło, będące intymnym portretem życia autorki i jej przyjaciół w latach 70. i 80. XX wieku. W Kunsthalle Praha ta legendarna praca została pokazana w swojej oryginalnej postaci, czyli z wykorzystaniem analogowych projektorów slajdowych.

Dowiedz się więcej

  • Integracja AV

  • Wsparcie w oprawie multimedialnej

Katarzyna Krakowiak-Bałka – Keeping flowers alive. Acoustic ikebana.

W swojej instalacji dźwiękowej, zaprezentowanej w tokijskiej Sogetsu Plaza, Katarzyna Krakowiak-Bałka wykorzystała nowoczesne technologie audio, które umożliwiły jej stworzenie unikalnej wizji dźwiękowej ikebany. Wykorzystane techniki oraz narzędzia pozwoliły na stworzenie wielowymiarowego doświadczenia, angażującego widzów zarówno na poziomie słuchowym, jak i przestrzennym.